اجاره باغ عروسی بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عقد و عروسی است

برگزاری یک مراسم عروسی نیازمند تشریفات مختلف می باشد و می تواند در مکان های گوناگون از جمله باغ عروسی مجهز و زیبا برگزار گردد. باغ عروسی به دلیل داشتن انواع امکانات مورد نیاز برای برگزاری جشن های عقد و عروسی امروزه با استقبال زوج های جوان و خانواده های آنها روبرو است. از این رو شاهد فعالیت گسترده این اماکن در سراسر کشور هستیم که خدمات مجالس عروسی را با نرخ مناسب در طول سال در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

ویژگی های باغ عروسی

برای برگزاری جشن عروسی تشریفات متعددی لازم است که امروزه در مکان های مختلف مانند سالن های عروسی، برخی هتل ها، باغ و ... ارائه می گردد. بنابراین هر کس می تواند با توجه به سلیقه و  بودجه خود و همچنین تعداد مهمانان اقدام به اجاره مکان های مذکور نماید. از موارد مهم دیگر که در انتخاب یک باغ برای عروسی مد نظر مشتری قرار دارد موقعیت مکانی محل مورد نظر می باشد. با توجه به فعالیت گسترده باغ های عروسی در مناطق مختلف کشور که انواع تشریفات عروسی را به صورت کامل و با نرخ خوب به مشتری ارائه می دهند بسیاری از خانواده ها خواهان اجاره این مکان ها جهت انجام مراسمات عقد و عروسی می باشند.

باغ عروسی-تشریفات صبور

داشتن سالن مجهز با ظرفیت بالا از ویژگی های یک باغ عروسی

همان گونه که گفتیم امروزه باغ های عروسی متعددی در سطح شهر در حال فعالیت هستند که علاوه بر حیات وسیع دارای سالن های مجهز به انواع امکانات رفاهی نیز می باشند. از آنجا که اکثر مجالس عروسی با تعداد بالای مدعوین انجام می گیرد یک باغ عروسی باید دارای سالن مجهز به امکانات مختلف با ظرفیت پذیرش مهمان در سطح گسترده باشد. همین طور وجود خدمات سرمایشی و گرمایشی مناسب، میز و صندلی های شیک و استاندارد و ... در سالن های این مکان ها از دیگر ضروریات باغ های مخصوص عقد و عروسی است.

باغ عروسی-تشریفات صبور

ارائه خدمات پذیرایی از مولفه های یک باغ عروسی می باشد

امروزه بیشتر باغ های عروسی در راستای جلب نظر مشتری و ارائه خدمات بهتر اقدام به قرارداد به آشپزخانه ها نموده و به بهترین نحو خدمات پذیرایی را با نرخ مناسب به مهمانان خود عرضه می نمایند. برخی از باغ های مجهز عروسی دارای آشپزخانه های مدرن و وسیع می باشند که می توانند به بهترین نحو انواع سفارشات را برای پذیرایی مناسب از مهمانان ارائه نمایند. در باغ های عروسی متناسب با نیاز مشتری منوهای متنوعی با نرخ های مناسب ارائه می شود که نسبت به سایر آشپزخانه ها از نظر هزینه ها به نفع مشتری است.

نورپردازی

یکی از موارد مهم در استقبال از یک باغ عروسی جهت اجاره نورپردازی های مناسب مکان مورد نظر می باشد. از آنجا که مراسم عقد و عروسی در شب برگزار می شود انتخاب یک مکان مناسب با نورپردازی زیبا و در عین حال اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است. با کمک نورپردازی مناسب یک باغ عروسی علاوه بر زیبا کردن مکان برگزاری مراسم می توان به فیلمبرداری بهتر کمک کرد. از طرف دیگر نورپردازی های منظم و گسترده در مکان های بزرگ مانند باغ سبب نشاط و احساس آرامش برای مهمانان می گردد. وجود نورپردازی های زیبا مخصوصا در سالن های محل برگزاری مراسم عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نورپردازی باغ-تشریفات صبور

سفره عقد

مهم ترین تشریفات مجالس سفره عقد می باشد که از نظر خانواده ها وجود آن امری ضروری است و اکثر خانواده ها نشستن زوج ها سر سفره عقد را خوش یمن و مبارک می دانند. از این رو در هر باغ عروسی بزرگ و کوچک در کنار ارائه انواع خدمات مجالس عروسی سفره های عقد مدرن و زیبا با دکوراسیون های شیک فراهم شده که تامین کننده نیاز مشتری می باشد. از خدمات ارائه شده در باغ های عروسی مجلل امکان انتخاب سفره عقد مناسب از بین چندین سفره عقد موجود توسط زوج های جوان می باشد که شامل سفر های سنتی و مدرن است. پس از انتخاب سفره عقد توسط زوج های جوان سایر تزئینات مورد نیاز در باغ عروسی از نظر رنگ بندی و طراحی با سفره عقد انتخابی توسط زوج جوان هماهنگ می شود.

سفره عقد-تشریفات صبور

وجود پارکینگ و توقفگاه خودرو یکی از امتیازات ویژه باغ عروسی

یکی از خدماتی که در بیشتر باغ های عروسی به مهمانان ارائه می شود اختصاص دادن مکان مناسب برای پارک کردن خودروها می باشد که باید از وسعت کافی و امکانات مربوطه از جمله نگهبان برخوردار باشد. از آنجایی که بیشتر باغ های عروسی در حاشیه شهر و مکان های خلوت احداث شده وجود یک مکان مناسب برای پارک خودرو که تحت محافظت باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو امروزه در هر باغ عروسی، پارکینگ هایی مجهز برای نگهداری خودروها در نظر گرفته شده است.

هزینه اجاره باغ عروسی

در حال حاضر در مناطق مختلف کشور باغ های عروسی متعددی در حال فعالیت می باشند که با توجه به امکانات موجود انواع خدمات را با قیمت مناسب به زوج های جوان ارائه می کنند. هزینه اجاره یک باغ عروسی متاثر از نوع خدمات ارائه شده در این اماکن زیبا و رویایی می باشد و زوج های جوان می توانند با کسب اطلاعات لازم نسبت به پرداخت هزینه باغ عروسی اقدام نمایند.

سایر مقالات
سفره عقد مدرن چه ویژگی هایی دارد
سفره عقد مدرن چه ویژگی هایی دارد
سفره عقد مدرن به دلیل ساختار زیبا حس خوبی به عروس و داماد خواهد داد. همچنین سفره عقد مدرن به بهترین خاطره برای عروس و داماد تبدیل خواهد شد
ادامه مطلب
خرید دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی
خرید دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی
 انتخاب دسته گل عروس شیک و زیبا از دغدغه های عروس خانم ها است. برای تهیه انواع دسته گل عروس شیک عوامل مختلفی را باید مدنظر قرار داد. 
ادامه مطلب
چالش ها و راهکار هایی در ازدواج با مرد مطلقه
چالش ها و راهکار هایی در ازدواج با مرد مطلقه
ازدواج با مرد مطلقه شاید در نظر بسیاری از افراد کاری ناپسند باشد. مردی که به هر دلیل از همسر قبلی اش جدا شده. اگر وارد چنین رابطه ای شده اید یا خواستگاری با این ویژگی ها دارید حتما این مطلب را بخوانید
ادامه مطلب
ترس از محدویت های بعد از ازدواج و مقابله با آن
ترس از محدویت های بعد از ازدواج و مقابله با آن
عضی عروس‌ خانم‌ها با خودشان فکر می کنند بعد از ازدواج محدود خواهند شد و همین آن‌ها را در دوره نامزدی می‌ترساند. اما این محدودیت نیست بلکه تغییر است
ادامه مطلب