از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده

تغییر رفتار و سبک لباس پوشیدن مردها نشان می دهد که به شما علاقه مندشده اند و قصد ازدواج دارند؛ نشانه هایی که معلوم می کند یک مرد عاشق شده!


آدم‌ها سه دسته هستند؛ یا دوست دارند عاشق شوند یا عاشق شده‌اند یا دارند عاشق می‌شوند! باتوجه به همین چند دستگی هم حال و هوای‌شان با هم فرق می‌کند. اولین نمود این حال و هوا روی ظاهر آدم‌ها معلوم می‌شود. اگر دوستی دارید که لباس پوشیدنش جدیدا با همیشه فرق کرده، اگر خواستگار تازه‌ای دارید و می‌خواهید بدانید از شما خوشش آمده یا نه و اگر می‌خواهید مقدار عاشق شدن‌شان را تشخیص بدهید، این شما و این هم راهنمای لباس عشاق!


اگر تند تند به آرایشگاه می‌رود

اگر قبلا عادت داشت دیر به دیر آرایشگاه می‌رفت و حتی پشت گردنش را هم به موقع اصلاح نمی‌کرد ولی تازگی‌ها به طرز عجیبی عوض شده احتمالا هورمون عشق در وجودش در حال گردش است! آدم‌های عاشق معمولا به اصلاح به موقع سر، مدل دادن و کوتاه کردن موها توجه ویژه‌ای می‌کنند. برای آنها مهم است که جدی و شیک به نظر برسند تا بتوانند نظر محبوب‌شان را جلب کنند. برای این کار کوتاه کردن موها انتخاب خوبی است.

کفش من کو؟

تغییر رویه دادن از سمت کفش آل استار به سمت کفش مردانه خودش یک نشانه مهم کسی است که سعی دارد در دل دیگران جا باز کند! کفش‌های مردانه اسم‌شان روی‌شان است! تداعی‌کننده نظم شخصیتی هر مردی هستند و همیشه باید تمیز و واکس خورده باشند تا تاثیر مناسبی روی افراد بگذارند.

رسمی‌تر از همیشه

عاشق تی‌شرت‌هایی با عکس گوفی و باب اسفنجی بود ولی جدیدا به پیراهن‌های اتو خورده عشق می‌ورزد؟### این هم علامت دیگر! آقایانی که عاشق شده‌اند معمولا دوست دارند رسمی‌تر از همیشه به نظر برسند. برای همین هم ترجیح می‌دهند سراغ پیراهن‌های تمیز و مرتب بروند. اگر به یقه آنها دقت کنید متوجه می‌شوید اغلب حالت تیز و ایستاده دارد. مردها دوست دارند در نظر زن مورد علاقه‌شان قوی و محکم به نظر برسند. شق و رق بودن پیراهن‌شان این امکان را فراهم می‌کند!

کت‌هایی برای جلب‌توجه

فرقی نمی‌کند کت اسپرت را ترجیح بدهد یا رسمی. مهم این است که به کت علاقه داشته باشد و جایگاهش را هم بداند! مثلا بداند برای کوهنوردی لازم نیست کت بپوشد ولی برای جشن نامزدی دوستش لازم است. مردانی که بیشتر از بقیه افراد کت می‌پوشند رفتاری مردانه‌تر دارند و می‌خواهند استقلال‌شان را از طریق تغییر در وضعیت ظاهری‌شان نشان بدهند. آنها اغلب رنگ‌های تیره را انتخاب می‌کنند تا باابهت‌تر به نظر برسند.

عطر می‌زنند نه اسپری

اسپری‌های خوشبو کننده بدن گزینه‌های دم‌دستی و غیررسمی هستند. اگر کسی واقعا برایش مهم باشد که چه تاثیری روی دیگران می‌گذارد در مواجهه با آدمی که برایش مهم است از بهترین عطرها استفاده می‌کند. آقایان معمولا عطرهای گرم را ترجیح می‌دهند. اگر عطر خواستگار تازه‌تان کمی به تلخی می‌زند، می‌توانید به قدرت و جذبه مردانه اش پی ببرید و اگر کمی شیرین است احتمالا جزو مردهای رمانتیک محسوب می‌شود.

اگر جین می‌پوشد ...

اگر متوجه شدید خواستگاری که برای‌تان آمده شلوار جینی پوشیده که معمولا پسر بچه‌های 10، 12ساله می‌پوشند،### از آن مدل‌های عجیب و غریب پاره و طرحدار، به نیت ازدواجش شک کنید! مردان جدی که واقعا قصد ازدواج دارند و به اراده خودشان به مجلس خواستگاری آمده‌اند یا شلوارهای مردانه می‌پوشند یا جین‌های ساده و تیره. البته شک نکنید که شلوارهای رسمی تاثیری چند برابر قوی‌تر از جین‌ها دارند.

به دست‌ها نگاه کنید

مردهای عاشق اغلب دوست دارند تعهدشان را یک جوری نشان بدهند، بنابراین اگر اخیرا انگشتری که شبیه حلقه است در دست‌شان کرده‌اند، بدانید که احتمالا بدجوری عاشق شده‌اند یا اینکه بدجوری آمادگی تاهل دارند! نکته دیگر روی مچ دست آنها پنهان شده است. ساعت‌های مردانه، به ساعت‌های اسپرت ترجیح دارند.

تا به حال متوجه چنین علائمی در مردی شده اید؟ 

سایر مقالات
آداب و رسوم مراسم بله بران
آداب و رسوم مراسم بله بران
 مهر بران (مهربرون) یا خرج بران(خرج بری) یکی از مراسمهای سنتی فرآیند ازدواج در ایران است و آن عبارت است از مجلسی مردانه که در آن مهریه و شیربهای عروس توسط خانواده عروس و داماد تعیین می شود . گونه زنانه همین جلسه بله بران نام دارد.
ادامه مطلب
تشریفات مراسم نامزدی شامل چه بخش هایی است
تشریفات مراسم نامزدی شامل چه بخش هایی است
جشن نامزدی خاطره ای زیبا است و برنامه ریزی برای تشریفات مراسم نامزدی بسیار اهمیت دارد. بنابراین تشریفات مراسم نامزدی باید به بهترین نحو انجام شوند.
ادامه مطلب
برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج
برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج
 برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج بسیار با اهمیت است، برای برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج می توانید از راهکارهای بسیار ساده استفاده کنید 
ادامه مطلب
توضیحاتی درباره اجاره کردن باغ عروسی
توضیحاتی درباره اجاره کردن باغ عروسی
 قیمت اجاره باغ عروسی امروزه یکی از دغدغه های عروس و داماد ها می باشد، در این مطلب قصد داریم توضیحاتی درباره قیمت اجاره باغ عروسی بدهیم. 
ادامه مطلب