جشن عروسی در زمستان و راهنمای برگزاری

جشن عروسی در زمستان که معلوم نیست دو ساعت بعد باران بیاید یا برف،ریسک است اما میتوانید ایده های جالبی برای جشن عروسی در این فصل تدارک ببینید. روزهای برفی زمستان یکی از زیباترین و بهترین موقعیت‌ها برای برپایی جشن عروسی‌ است، هرچند شاید به نظر برخی کمی هم ریسک داشته باشد اما اگر این ریسک را پذیرفته‌اید 5 پیشنهاد هیجان‌انگیز برایتان داریم تا با بکارگیری آنها عروسی‌تان را برای خود و همه مهمان‌ها تبدیل به یک خاطره ماندگار کنید.

چوب و شمع

شاخه‌های خشک درخت و نور شمع راهی ارزان قیمت، مقرون به صرفه و رمانتیک برای تزئین اتاق عقد و سالن عروسی است و حال و هوایی گرم و صمیمانه به مراسم می‌دهد.

کت خز

گرم نگه داشتن عروس در روز عروسی به این معنی نیست که باید یک بارانی سفید ساده و معمولی برای همسر آینده‌تان بخرید تا روز عروسی‌اش بپوشد (چرا که همه زیبایی‌اش را هم تحت‌الشعاع قرار دهد). در عوض بهتر است دست به جیب شده و به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی برایش پالتوی پوست خز بخرید.

پذیرایی گرم گرم گرم

با دسرها و نوشیدنی‌های گرم مثل لاته، سیب داغ، اسپرسو با طعم دارچین و... به مهمانانتان خوشامد بگویید و از آنها پذیرایی کنید تا سرما را کاملا از یاد ببرند.

ساقدوش‌های سیاه‌پوش! 

نه، نگران نباشید سیاه پوشیدن ساقدوش‌ها نه تنها هیچ بدشگونی ندارد بلکه در تقابل با محیط زمستانی اطراف و لباس سفید شما منظره‌ای متفاوت خلق می‌کند که فرصتی کم‌نظیر برای عکساستان نیز خواهد بود تا عکس‌های جالب خلق کند.

گوی برفی

اگر هنوز هدیه‌ یا یادگاری برای مهمان‌ها و ساقدوش‌هایتان تهیه نکرده‌اید بد نیست درباره این گوی‌های برفی هم فکر کنید که حس و حالی خودمانی دارند و انتخاب خوبی برای عروسی‌های زمستانی هستند.

سایر مقالات
عکاسی و فیلمبرداری خاطره انگیزترین جشن زندگی
عکاسی و فیلمبرداری خاطره انگیزترین جشن زندگی
عکاسی و فیلمبرداری لازمه هر جشن است چرا که بعد از جشن تنها چیزی که برای ما باقی می ماند فیلم و عکس ها می باشد از این رو عکاسی و فیلمبرداری بسیار مهم است
ادامه مطلب
هر آنچه درباره برگزاری مراسم رویایی عروسی باید بدانیم
هر آنچه درباره برگزاری مراسم رویایی عروسی باید بدانیم
اگر مراسم عروسیتان نزدیک است و به دنبال راهی برای خاطره انگیز کردن این شب هستید با ما همراه باشید تا راهکارهایی را برای داشتن یک عروسی رویایی با ایده‌های جدید و جذاب در اختیارتان قرار دهیم. ایده‌هایی که در مراسم عروسی معمول کمتر به چشم می‌خورد و می‌تواند مراسمی متفاوت بوده و برای شما و مهمانانتان خاطره انگیز باشد. 
ادامه مطلب
تشریفات برگزاری جشن نامزدی چیست
تشریفات برگزاری جشن نامزدی چیست
تشریفات جشن نامزدی یکی از مهمترین موضوع ها برای زوجین می باشد. عروس و دامادها می توانند تشریفات جشن نامزدی خود را به عهده ی مؤسسات مربوطه بگذارند.
ادامه مطلب
بارداری در دوران عقد
بارداری در دوران عقد
در اغلب خانواده های ایرانی چه درست و چه غلط  بارداری در دوره عقد پذیرفته شده نیست. خانمی که در دوره عقد باردار می شود در بیشتر موارد ممکن است این آشفتگی و هیجان منجر به به هم خوردن جدی روابط زوجین نیز بشود.
ادامه مطلب