توضیحاتی درباره اجاره کردن باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های بیشتر عروس و داماد ها می باشد، با بیشتر شدن تشریفات در مجالس علی الخصوص در مجالس عروسی بیشتر عروس و داماد ها مجالس عروسی خود را در باغ های گوناگونی می گیرند ولی قیمت اجاره کردن باغ عروسی بسیار گران می باشد و همین امر باعث می شود عروس و داماد و خانواده هایشان دغدغه پرداخت این هزینه سنگین را داشته باشند.

چرا اجاره کردن باغ عروسی؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه دلیلی دارد که در روز های اول ازدواج هزینه زیادی را برای اجاره کردن باغ بکنیم؟ بله این حرف کاملا درست می باشد ولی بسیاری از عروس و داماد ها می باشند که دوست دارند بهترین شب زندگی خود را به رویایی ترین شکل ممکن در یادشان داشته باشند و یک شب رویایی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند، و بسیاری نیز علاقه دارند در مقابل فامیل هایشان بدرخشند و عروسیشان در ذهن تک تک اعضای خانواده شان ذخیره شود بنابراین بهترین روش برای انجام این کار اجاره کردن باغ عروسی می باشد ولی قیمت باغ عروسی بسیار زیاد می باشد و بعد ها ممکن است مشکلاتی را برای زوجین ایجاد کند.

 درباره اجاره باغ عروسی - تشریفات صبور

نحوه اجاره کردن باغ عروسی

برای اجاره کردن باغ عروسی می توانید به انواع شبکه های اجتماعی رجوع کنید و تبلیغات این باغ ها را مشاهده کنید و بعد از آن می توانید با صاحبان باغ قرار گذاشته و درباره قیمت اجاره باغ عروسی صحبت کنید. در بسیاری از موارد برای اجاره کردن باغ عروسی معمولا از آشناهایی کمک میگیرند که قبلا در این باغ ها این مراسم را برگزار کرده اند و با نحوه اجاره آن و قیمت اجاره باغ عروسی به صورت حدودی آشنا هستند. علاوه بر این دو روش می توانید به املاکی های محل های مختلف نیز مراجعه کرده و از آن ها تقاضای کمک کنید، در بسیاری از مواقع صاحبان باغ ها اجاره این باغ ها را به املاکی ها می سپارند و شما می توانید با مراجعه به املاکی ها از قیمت اجاره باغ عروسی نیز با خبر شوید.

 باغ عروسی -تشریفات صبور

قیمت اجاره باغ عروسی

برای اجاره کردن باغ عروسی باید با قیمت اجاره باغ عروسی نیز آشنا شوید، قیمت اجاره باغ عروسی در فصل های گوناگون متغیر می باشد و همچنین قیمت اجاره باغ عروسی بستگی به محلی دارد که می خواهید باغ را در آن جا اجاره کنید و همچنین به امکانات باغ نیز بستگی دارد. قیمت اجاره باغ عروسی به صورت کلی در تهران قیمتی بین 3 تا 30 میلیون تومان می باشد که متناسب با امکانات مد نظر خودتان و همچنین منطقه مورد نظر و زیبایی باغ برای اجاره کردن باغ باید قیمت متفاوتی را بپردازید. برخی باغ ها علاوه بر داشتن قیمت اجاره باغ به صورت جداگانه دارای یک قیمت اضافی نیز می باشند که برای استفاده از نیروهای خدماتی و یا امکانات ویژه باغ در صورت نیاز شما به این امکانات بر روی مقدار اصلی قیمت اجاره باغ عروسی اضافه می شود. به صورت میانگین می توانید برای برگزاری عروسی خود در یک باغ مجلل قیمتی بین 5 تا 25 میلیون تومان را در نظر بگیرید.

تشریفات باغ عروسی -تشریفات صبور

مناسب ترین قیمت اجاره باغ عروسی در کدام فصل می باشد؟

همان طور که گفته شد قیمت اجاره باغ عروسی بسیار متغیر می باشد و شما ممکن است در یک فصل یک باغ را به قیمت 15 میلیون اجاره کنید و در یک فصل دیگر 5 میلیون را به عنوان قیمت اجاره باغ عروسی بپردازید. بیشترین قیمت اجاره باغ عروسی در فصل تابستان و علی الخصوص در دو ماه شهریور و تیر می باشد و قیمت اجاره باغ عروسی در این دو ماه بسیار بالاست و توصیه می شود در این دو ماه اقدام به اجاره باغ عروسی نکنید. همچنین در عید نوروز نیز می توانید مشاهده کنید که قیمت اجاره باغ عروسی سر به فلک می گذارد و بسیار بالا می باشد. دو فصل تابستان و زمستان کمترین قیمت اجاره باغ عروسی را دارند و در این دو فصل می توانید با قیمت نصف و یا کمتر اقدام به اجاره باغ عروسی برای جشن خود کنید ولی در این دو فصل معمولا استقبال زوج ها از مراسم ازدواج کم می باشد و اکثر زوج ها ترجیح می دهند در دو فصل بهار و تابستان ازدواج کنند.

 باغ عروسی -تشریفات صبور

نکاتی برای اجاره کردن باغ عروسی

برای اجاره کردن باغ عروسی حتما باید به نکاتی دقت داشته باشید، نکته اول اینکه بسیاری از باغدار ها اقدام به اجاره دادن باغ هایشان به قیمت های گزافی می کنند و ممکن است شما در بار اول با همین نوع از باغدار ها مواجه شوید بنابراین در انتخاب باغ مناسب برای مراسم ازدواجتان با حوصله باشید و حداقل سعی کنید سه الی چهار باغ را قیمت کرده و از قیمت اجاره باغ عروسی به صورت دقیق اطلاع پیدا کنید. یکی دیگر از نکات مهم این می باشد که سعی کنید حداقل یک ماه قبل از موعد مقرر اقدام به اجاره کردن باغ برای تاریخی که می خواهید بکنید چرا که باغ هایی که قیمتشان مناسب تر از سایرین می باشد سریع تر رزرو می شوند بنابراین هر چه شما سریعتر اقدام کنید نتیجه بهتری را نیز دریافت می کنید.

سایر مقالات
دوران نامزدی چه ویژگی های دارد و چه نکاتی اهمیت دارد
دوران نامزدی چه ویژگی های دارد و چه نکاتی اهمیت دارد
اصولا دوران نامزدي با برگزاری جشن به میزبانی خانواده عروس آغاز میشود . در مراسم نامزدی هدایایی از سوی خانواده داماد تقدیم عروس میگردد
ادامه مطلب
از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده
از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده
تغییر رفتار و سبک لباس پوشیدن مردها نشان می دهد که به شما علاقه مندشده اند و قصد ازدواج دارند؛ نشانه هایی که معلوم می کند یک مرد عاشق شده!
ادامه مطلب
انتخاب بهترین باغ و تشریفات مجالس عروسی در تهران
انتخاب بهترین باغ و تشریفات مجالس عروسی در تهران
امروزه موسسات تشریفات و خدمات مجالس  بسیاری در تهران فعالیت می کنند که تقریبا همه آنها در زمینه برگزاری مراسم نامزدی، عقد، خدمات عروسی، باغ عروسی، برگزاری میهمانی، برگزار کننده افتتاحیه موسسات، شرکت ها، تشریفات مجالس سفارتخانه ها، برگزار کننده جشن عقد، جشن نامزدی، جشن عروسی جشن سالگرد ازدواج، تشریفات جشن تولد فعالیت دارند.
ادامه مطلب
ازدواج سنتی ایرانی
ازدواج سنتی ایرانی
ازدواج سنتی ایرانی فرایندی است که دارای مراحل مختلفی است . این مراحل در برخی از نقاط ایران از ابتدا اندکی تفاوت داشته و در برخی از نقاط دیگر ، به تدریج تغییراتی در آن راه یافته است 
ادامه مطلب