مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی

عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی باید از میان دو مکان تالار عروسی و عروسی در باغ، یکی را انتخاب کنند. البته عواملی مانند تعداد مهمان ها و میزان هزینه هایی که جهت برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است، می تواند در این انتخاب موثر باشد. امروز قصد داریم از برگزاری مراسم عروسی در باغ صحبت کنیم و این که چه مزایایی می تواند داشته باشد. بنابراین اگر هنوز در انتخاب میان این دو مورد مردد هستید یا اینکه باغ را جهت برگزاری مراسم انتخاب کرده اید، در ادامه می توانید به مزایای آن پی ببرید.

مزایای برگزاری در باغ عروسی

بزرگ و وسیع بودن باغ نسبت به تالار 

یکی از مزایایی که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت، بزرگی باغ است. وسعت بیشتر باغ نسبت به تالار عروسی، باعث رفت آمد راحت تر برای مهمان ها می شود و همچنین فضای بیشتری را برای رقص و برگزاری بهتر مراسم در اختیار دارید. در برگزاری مراسم عروسی در باغ، مهمان ها می تواند هر جا که بخواهند بنشینند و راحتی بیشتری را نسبت به تالار عروسی احساس می کنن

باغ عروسی

سهولت پذیرایی از مهمان ها در باغ 

دومین مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ، راحت بودن پذیرایی در آن است. در فضای بزرگی که باغ در اختیار شما قرار می دهد، می توان شاهد میزهای پذیرایی بزرگتر بود و همین موضوع موجب می شود که خدمه و پرسنل باغ راحت تر از مهمان ها پذیرایی کنند و جابجایی وسایل پذیرایی نیز راحت تر باشد.

باغ عروسی

تزئینات باغ عروسی 

تزئینات در باغ عروسی می تواند نسبت به تالار کمتر باشد. البته این مورد به سلیقه عروس و داماد برمی گردد. زیرا برخی افراد باغ عروسی را خیلی بیشتر از تالار تزیین می کنند. علت اینکه می گوییم عروسی در باغ احتیاج به تزئینات کمتری دارد این است که محیط خود باغ معمولا خیلی زیبا و دلنشین است و مانند تالار عروسی احتیاج به تزئینات فراوان ندارد. ممکن است عروس و داماد بخواهند هزینه های بیشتری برای تزیین صرف کنند و این کاملا موضوعی سلیقه ای است.

باغ عروسی


عروسی در باغ و نظافت 

انتخاب باغ برای برگزاری مراسم، به علت دارا بودن فضای باز و نداشتن دیوار، خیال شما را از بابت نظافت آسوده می کند. علاوه بر این خدمه باغ هر چند وقت یکبار می توانند در خلال مراسم به نظافت محیط بپردازند. در حالیکه که در تالار عروسی نظافت بیشتری باید انجام شود و همواره باید دغدغه نظافت محیط را داشته باشید. با انتخاب برگزاری عروسی در باغ، لازم نیست که مدام در زمان حضور مهمان ها نگران نظافت باشید.

باغ عروسی

محل پارک خودرو 

به لطف فضای بزرگی که باغ های عروسی دارند، محل مخصوص پارک خودرو برای مهمان ها در نظر گرفته می شود. و قطعا این موضوع مهمی است زیرا در مراسم های عروسی که داخل تالار برگزار می شود پیدا کردن جای پارک برای خودرو گاهی می تواند معظل بزرگی باشد و علت آن این است که اکثر تالارهای عروسی در داخل شهر هستند. اما با برگزاری مراسم عروسی در باغ می توانید راحتی بیشتری را برای مهمان هایی که دعوت کرده اید، فراهم کنید.

سرکشی به مهمانان در باغ 

عروس و داماد می توانند در باغ به راحتی به مهمان ها سرکشی کنند و فضای آزاد باغ این اجازه را به آنها می دهد. مراسم عروسی در باغ، دید بهتری از مهمان ها را برای عروس و داماد فراهم می کند و این مسئله می تواند موجب رضایت بیشتر آنها گردد.

باغ عروسی

نتیجه گیری 

محل برگزاری جشن عروسی همواره دغدغه عروس و دامادها بوده است. سعی کردیم با بیان این مطلب شما را در انتخابی که می خواهید انجام دهید، کمک کنیم. در نهایت اگر برگزاری مراسم عروسی در باغ را انتخاب کردید می توانید از مزایایی که ذکر شد بهره مند شوید. باغ های عروسی به علت فاصله از فضای شهر، صداهای مزاحم کمتری دارد و راحتی مهمان ها بیشتر است.

سایر مقالات
مراسم جهاز بران و آداب آن
مراسم جهاز بران و آداب آن
مراسم جهازبران از مراسم های قبل از عروسی است که ضمن آن جهاز به خانه داماد برده می شود.  جهاز اسباب و وسايلی است كه از طرف خانواده عروس تهیه و عروس آن را به خانه شوهر می برد.  خانواده عروس صورت کاملى از جهاز آماده شده تهيه مى‌کنند و در روز معيني، در خنچه‌ها چيده به خانه داماد مى‌برند.
ادامه مطلب
خواب عروسی و تعبیر انواع آن
خواب عروسی و تعبیر انواع آن
اخیرا خواب عروسی دیده اید؟ چه چیزی در خواب دیدید؟ کیک عروسی؟ حلقه عروسی؟ یا چیزهای دیگر؟ در این مطلب تعبیر خواب عروسی را بخوانید.
ادامه مطلب
اطلاعاتی در مورد قیمت اجاره باغ عروسی
اطلاعاتی در مورد قیمت اجاره باغ عروسی
 قیمت اجاره باغ عروسی بسیار مناسب برای تمامی افراد می باشد. شما می توانید در سایت های مربوطه قیمت اجاره باغ عروسی به طور دقیق مشاهده نمایید. 
ادامه مطلب
بهترین تشریفات مجالس عروسی
بهترین تشریفات مجالس عروسی
این ها سوالاتی هستند که ذهن بسیاری از عروس و دامادها را به خود مشغول نموده اند . در روند برنامه ریزی برای عروسی حتی اگر کوچکترین جزئیات از قلم بیفتند و به آنها توجهی درخور نشود، ممکن است تمام برنامه ریزیهای دیگر نیز به تبع آن ، آنطور که باید و شاید خوب ار آب در نیاید .
اکثر خانواده ها با توجه به استرس و نداشتن تجربه کافی جهت برگزاری مراسم عزیزانشان علی رغم صرف هزینه های غیر ضروری بسیار ، با زحمت و مشکلات فراوان روبرو میشوند که این امر باعث میشود نتوانند از زیباترین لحظات زندگی لذت کافی ببرند .
ادامه مطلب