مقالات تشریفات صبور

راهنمای برگزاری مراسم عروسی

بهترین تشریفات مجالس عروسی بهترین تشریفات مجالس عروسی
این ها سوالاتی هستند که ذهن بسیاری از عروس و دامادها را به خود مشغول نموده اند . در روند برنامه ریزی برای عروسی حتی اگر کوچکترین جزئیات از قلم بیفتند و به آنها توجهی درخور نشود، ممکن است تمام برنامه ریزیهای دیگر نیز به تبع آن ، آنطور که باید و شاید خوب ار آب در نیاید .
اکثر خانواده ها با توجه به استرس و نداشتن تجربه کافی جهت برگزاری مراسم عزیزانشان علی رغم صرف هزینه های غیر ضروری بسیار ، با زحمت و مشکلات فراوان روبرو میشوند که این امر باعث میشود نتوانند از زیباترین لحظات زندگی لذت کافی ببرند .
ادامه مطلب
ویژگی های چیدمان مجالس حرفه ای و زیبا ویژگی های چیدمان مجالس حرفه ای و زیبا
چیدمان مجالس باید به صورت حرفه ای صورت گیرد که به این منظور باید به نکات بسیاری توجه کرد در ادامه شما را با ویژگی های چیدمان مجالس بیشتر آشنا خواهیم کرد.
ادامه مطلب
آیتم های جذاب پذیرایی در مجالس آیتم های جذاب پذیرایی در مجالس
پذیرایی در مجالس، مهم ترین بخش یک مجلس یا مهمانی است. موسسات تشریفات و پذیرایی در ارائه خدمات پذیرایی در مجالس می توانند کمک خوبی برای صاحب مجلس باشند.
ادامه مطلب
تشریفات برگزاری جشن تولد باشکوه و جذاب تشریفات برگزاری جشن تولد باشکوه و جذاب
از خدمات تشریفات مجالس جشن تولد می توان به بادکنک آرایی و پذیرایی از میهمانان اشاره کرد. از دیگر خدمات تشریفات مجالس جشن تولد حضور دی جی می باشد.
ادامه مطلب
عکاسی و فیلمبرداری خاطره انگیزترین جشن زندگی عکاسی و فیلمبرداری خاطره انگیزترین جشن زندگی
عکاسی و فیلمبرداری لازمه هر جشن است چرا که بعد از جشن تنها چیزی که برای ما باقی می ماند فیلم و عکس ها می باشد از این رو عکاسی و فیلمبرداری بسیار مهم است
ادامه مطلب
تشریفات مراسم نامزدی شامل چه بخش هایی است تشریفات مراسم نامزدی شامل چه بخش هایی است
جشن نامزدی خاطره ای زیبا است و برنامه ریزی برای تشریفات مراسم نامزدی بسیار اهمیت دارد. بنابراین تشریفات مراسم نامزدی باید به بهترین نحو انجام شوند.
ادامه مطلب
تشریفات مراسم عروسی لوکس شامل چه ویژگی هایی است تشریفات مراسم عروسی لوکس شامل چه ویژگی هایی است
در برگزاری مراسم عروسی لوکس عوامل متعددی دخیل می باشد. مهم ترین تشریفات مراسم عروسی لوکس انتخاب مکان مناسب، تشریفات پذیرایی و ... می باشد.
ادامه مطلب
برگزاری مراسم عروسی در زمستان و تشریفات آن برگزاری مراسم عروسی در زمستان و تشریفات آن
برگزاری مراسم عروسی در زمستان چه شرایطی دارد و تشریفات آن چیست؟! اگر به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود در زمستان هستید این مقاله را دنبال کنید.
ادامه مطلب
مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی نسبت به تالار عروسی مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی نسبت به تالار عروسی
با برگزاری مراسم عروسی در باغ، فضای بیشتری برای رقص و پایکوبی خواهید داشت. برگزاری مراسم عروسی در باغ باعث راحتی بیشتر مهمانان و پذیرایی بهتر می‌شود.
ادامه مطلب
برگزاری مراسم مجلل در باغ عروسی چه ویژگی هایی دارد برگزاری مراسم مجلل در باغ عروسی چه ویژگی هایی دارد
بعد از مراسم های اولیه مثل خواستگاری و نامزدی، عروس و داماد باید به فکر برگزاری مراسم عروسی باشند.برگزاری یک مراسم عروسی مجلل نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد
ادامه مطلب
تشریفات برگزاری جشن نامزدی چیست تشریفات برگزاری جشن نامزدی چیست
تشریفات جشن نامزدی یکی از مهمترین موضوع ها برای زوجین می باشد. عروس و دامادها می توانند تشریفات جشن نامزدی خود را به عهده ی مؤسسات مربوطه بگذارند.
ادامه مطلب
سفره عقد مدرن چه ویژگی هایی دارد سفره عقد مدرن چه ویژگی هایی دارد
سفره عقد مدرن به دلیل ساختار زیبا حس خوبی به عروس و داماد خواهد داد. همچنین سفره عقد مدرن به بهترین خاطره برای عروس و داماد تبدیل خواهد شد
ادامه مطلب
بهترین منوهای تشریفات مجالس از چه آیتم هایی تشکیل شده است بهترین منوهای تشریفات مجالس از چه آیتم هایی تشکیل شده است
امروزه موسسات تشریفات و خدمات مجالس  بسیاری در تهران فعالیت می کنند که تقریبا همه آنها در زمینه برگزاری مراسم نامزدی، عقد، خدمات عروسی، باغ عروسی، برگزاری میهمانی، برگزار کننده افتتاحیه موسسات، شرکت ها، تشریفات مجالس سفارتخانه ها، برگزار کننده جشن عقد، جشن نامزدی، جشن عروسی جشن سالگرد ازدواج، تشریفات جشن تولد فعالیت دارند.
ادامه مطلب
مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی
با برگزاری مراسم عروسی در باغ می توانید راحتی بیشتری را برای مهمان هایی که دعوت کرده اید، فراهم کنید. عروسی در باغ می تواند تجربه فوق العاده ای باشد.
ادامه مطلب
خدمات گل آرایی حرفه ای مجالس چگونه است خدمات گل آرایی حرفه ای مجالس چگونه است
خدمات گل آرایی حرفه ای نقش بسیار زیادی در مجلس عروسی شما دارد؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از متخصصین گل آرایی حرفه ای برای داشتن شبی پرخاطره است.
ادامه مطلب
مقدمات برگزاری جشن های عروسی ایرانی مقدمات برگزاری جشن های عروسی ایرانی
معمولا در ایران برگزاری جشن عروسی و انجام تشریفات عروسی به عهده خانواده داماد است و بهترین راه برای این عزیزان برای صرفه جویی در وقت و هزینه و گرفتن بهترین خدمات این است که تشریفات عروسی خود را به شرکت های خدمات و تشریفات عروسی بسپارند تا با صرف یک هزینه مناسب از بهترین خدمات بهره مند شوند و در جشن عروسی خود لذت ببرند.
ادامه مطلب
بررسی مهمترین نکات تشریفات عروسی بررسی مهمترین نکات تشریفات عروسی
برای همه افراد روز عروسی یکی از خاطره انگیز ترین روزهای زندگی محسوب می شود و همه دوست دارند که برای برگزاری یک مراسم عروسی با شکوه برنامه ریزی های درستی انجام دهند. تشریفات عروسی بخش مهم عروسی محسوب می شود اما همه افراد مطلع نیستند که چطور باید همه برنامه ریزی های درست را انجام دهند.
ادامه مطلب
هر آنچه درباره برگزاری مراسم رویایی عروسی باید بدانیم هر آنچه درباره برگزاری مراسم رویایی عروسی باید بدانیم
اگر مراسم عروسیتان نزدیک است و به دنبال راهی برای خاطره انگیز کردن این شب هستید با ما همراه باشید تا راهکارهایی را برای داشتن یک عروسی رویایی با ایده‌های جدید و جذاب در اختیارتان قرار دهیم. ایده‌هایی که در مراسم عروسی معمول کمتر به چشم می‌خورد و می‌تواند مراسمی متفاوت بوده و برای شما و مهمانانتان خاطره انگیز باشد. 
ادامه مطلب
قیمت خدمات مجالس عروسی چگونه تعیین می شود قیمت خدمات مجالس عروسی چگونه تعیین می شود
یکی از اقدامات ضروری قبل از مجالس عروسی این است که برآورد صحیحی از هزینه های مجالس داشته باشید. مجالس عروسی بر اساس شهر و منطقه می تواند هزینه های مختلفی را شامل شود که شاید قسمت عمده ای از آن به اخذ تالار و تشریفات عروسی مرتبط می شود. هزینه مراسم عروسی به عوامل زیادی بستگی دارد این که شما در چه منطقه ای زندگی می کنید و قصد دارید عروسی خود را با چه کیفیتی برگزار کنید بر هزینه های شما موثر است.
ادامه مطلب
جشن عروسی خود را با انتخاب یک باغ عروسی زیبا، مجلل برگزار کنید جشن عروسی خود را با انتخاب یک باغ عروسی زیبا، مجلل برگزار کنید
باغ عروسی از مهم ترین تشریفات عروسی است که باید به زیبایی آن توجه داشت تا بتوان یک مراسم عروسی مجلل برگزار نمود و خاطره ای خوش از بهترین شب زندگی شما در این باغ ثبت خواهد شد. سعی کنید برای انتخاب و رزرو یک باغ مناسب عروسی و دارای دکوراسیون و دیزاینی ایده آل و جذاب، وقت کافی صرف نمایید.
ادامه مطلب
انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب مجلس انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب مجلس
 انتخاب کیک عروسی را شاید بتوان یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های قبل از عروسی دانست، در این مطلب قصد داریم نکاتی را درباره انتخاب کیک عروسی توضیح دهیم. 
ادامه مطلب
برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج
 برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج بسیار با اهمیت است، برای برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج می توانید از راهکارهای بسیار ساده استفاده کنید 
ادامه مطلب
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی
 در این متن به بررسی وظایف ساقدوش عروس و داماد می پردازیم و بیان می کنیم در روز عروسی ساقدوش عروس و داماد چه نقشی بر عهده خواهند داشت. 
ادامه مطلب
خرید دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی خرید دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی
 انتخاب دسته گل عروس شیک و زیبا از دغدغه های عروس خانم ها است. برای تهیه انواع دسته گل عروس شیک عوامل مختلفی را باید مدنظر قرار داد. 
ادامه مطلب
اطلاعاتی در مورد قیمت اجاره باغ عروسی اطلاعاتی در مورد قیمت اجاره باغ عروسی
 قیمت اجاره باغ عروسی بسیار مناسب برای تمامی افراد می باشد. شما می توانید در سایت های مربوطه قیمت اجاره باغ عروسی به طور دقیق مشاهده نمایید. 
ادامه مطلب
تشریفات عروسی و قیمت اجاره باغ عروسی تشریفات عروسی و قیمت اجاره باغ عروسی
 قیمت اجاره باغ عروسی بسته به امکانات آن متفاوت است. شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه تان یک باغ با قیمت اجاره باغ عروسی مناسب بگیرید. 
ادامه مطلب
توضیحاتی درباره اجاره کردن باغ عروسی توضیحاتی درباره اجاره کردن باغ عروسی
 قیمت اجاره باغ عروسی امروزه یکی از دغدغه های عروس و داماد ها می باشد، در این مطلب قصد داریم توضیحاتی درباره قیمت اجاره باغ عروسی بدهیم. 
ادامه مطلب
انتخاب بهترین باغ و تشریفات مجالس عروسی در تهران انتخاب بهترین باغ و تشریفات مجالس عروسی در تهران
امروزه موسسات تشریفات و خدمات مجالس  بسیاری در تهران فعالیت می کنند که تقریبا همه آنها در زمینه برگزاری مراسم نامزدی، عقد، خدمات عروسی، باغ عروسی، برگزاری میهمانی، برگزار کننده افتتاحیه موسسات، شرکت ها، تشریفات مجالس سفارتخانه ها، برگزار کننده جشن عقد، جشن نامزدی، جشن عروسی جشن سالگرد ازدواج، تشریفات جشن تولد فعالیت دارند.
ادامه مطلب
جشن عروسی خود را مجلل برگزار کنید جشن عروسی خود را مجلل برگزار کنید
 روز عروسی روزیست فراموش نشدنی متعلق به شما، روزی که کنار هم عهد میبندید، روزی که همه افرادی را که دوستشان داریدکنار هم جمع میکنید. تشریفات مجالس عروسی صبور با سالها تجربه مجری و طراح افکار شما عزیزان متناسب با سلیقه و بودجه مورد نظرتان برای هر چه با شکوه تر و مجلل شدن این روز می کوشد تا آنچه در ذهنتان دارید محقق گردد
ادامه مطلب
نکات مهم در رابطه با انتخاب باغ عروسی نکات مهم در رابطه با انتخاب باغ عروسی
در زمان انتخاب باغ عروسی توصیه می کنیم افراد به چند نکته مهم توجه کافی نمایند. موقعیت مکانی باغ، طراحی و دکوراسیون آن، چیدمان میز و صندلی ها و همچنین ظرفیت باغ از جمله این نکات می باشند که توجه کردن به آن ها قبل از رزرو باغ از اهمیت بالایی برخوردار است.
ادامه مطلب
اجاره باغ عروسی بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عقد و عروسی است اجاره باغ عروسی بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عقد و عروسی است
برگزاری یک مراسم عروسی نیازمند تشریفات مختلف می باشد و می تواند در مکان های گوناگون از جمله باغ عروسی مجهز و زیبا برگزار گردد. باغ عروسی به دلیل داشتن انواع امکانات مورد نیاز برای برگزاری جشن های عقد و عروسی امروزه با استقبال زوج های جوان و خانواده های آن ها روبرو است.
ادامه مطلب
باشکوه ترین خدمات مجالس عروسی باشکوه ترین خدمات مجالس عروسی
روز عروسی روزی به یاد ماندنی است. این روز متعلق به عروس و داماد است. روز عروسی روزی است که دوست دارید در کنار تمامی افرادی که دوستشان دارید جشن بگیرید و روزی به یادماندنی را بوجود آورید. تمامی عروس و دامادها در این روز می خواهند از بهترین خدمات مجالس عروسی بهرمند شوند. خدمات مجالس در تهران، با بهترین تالار و باغ عروسی فرصتی را برای این دوستان فراهم می کند تا هر چه باشکوه تر مراسم عروسی خود را در کنار دوستان برگزار کنند و شبی بیاد ماندنی داشته باشند.
ادامه مطلب
برگزاری جشنی رویایی در باغ های عروسی برگزاری جشنی رویایی در باغ های عروسی
عروس و دامادهای جوان در تلاش هستند تا مراسم عروسی خود را هر چه باشکوه تر اجرا کنند تا خاطره ای بیادماندنی از مراسم آن ها نه تنها برای خودشان، بلکه برای تمامی مهمانان، تا ابد باقی بماند. برگزاری مراسم در باغ عروسی می تواند اولین گامی باشد که آن ها برای برآورده کردن رویای خود بر می دارند. گرمدره یکی از مناطق در محدوده کرج است که با شرایط آب و هوایی خوب و سرسبزی زیاد، باغ های عروسی زیادی در خود دارد.
ادامه مطلب
با انواع خدمات مجالس آشنا شوید با انواع خدمات مجالس آشنا شوید
برای اینکه بتوانید مراسم خودتان را بهتر و راحت تر انجام دهید می توانید با کمک گرفتن از تیم تشریفات مجالس خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود وهمراهانتان به ارمغان آورید
ادامه مطلب
آشنایی با خدمات مجالس آشنایی با خدمات مجالس
خدمات مجالس سبب می شود که مراسم شما بهتر و راحت تر انجام شود. شیوه برگزاری مراسم از اهمیت ویژه ای  برخوردار است و میزبان سعی می کند رضایت مهمان ها را کسب کند
ادامه مطلب
جشن عروسی در زمستان و راهنمای برگزاری جشن عروسی در زمستان و راهنمای برگزاری
جشن عروسی در زمستان که معلوم نیست دو ساعت بعد باران بیاید یا برف،ریسک است اما میتوانید ایده های جالبی برای جشن عروسی در این فصل تدارک ببینید.
ادامه مطلب
خواب عروسی و تعبیر انواع آن خواب عروسی و تعبیر انواع آن
اخیرا خواب عروسی دیده اید؟ چه چیزی در خواب دیدید؟ کیک عروسی؟ حلقه عروسی؟ یا چیزهای دیگر؟ در این مطلب تعبیر خواب عروسی را بخوانید.
ادامه مطلب
آیا همسرتان به شما وفادار است آیا همسرتان به شما وفادار است

اگر می خواهید میزان وفاداری همسرتان را بسنجید، حتما این تست را امتحان کنید تا او را بهتر بشناسید و از وفاداری او نسبت به خودتان مطمئن شوید

ادامه مطلب
بارداری در دوران عقد بارداری در دوران عقد
در اغلب خانواده های ایرانی چه درست و چه غلط  بارداری در دوره عقد پذیرفته شده نیست. خانمی که در دوره عقد باردار می شود در بیشتر موارد ممکن است این آشفتگی و هیجان منجر به به هم خوردن جدی روابط زوجین نیز بشود.
ادامه مطلب
ترس از محدویت های بعد از ازدواج و مقابله با آن ترس از محدویت های بعد از ازدواج و مقابله با آن
عضی عروس‌ خانم‌ها با خودشان فکر می کنند بعد از ازدواج محدود خواهند شد و همین آن‌ها را در دوره نامزدی می‌ترساند. اما این محدودیت نیست بلکه تغییر است
ادامه مطلب
چالش ها و راهکار هایی در ازدواج با مرد مطلقه چالش ها و راهکار هایی در ازدواج با مرد مطلقه
ازدواج با مرد مطلقه شاید در نظر بسیاری از افراد کاری ناپسند باشد. مردی که به هر دلیل از همسر قبلی اش جدا شده. اگر وارد چنین رابطه ای شده اید یا خواستگاری با این ویژگی ها دارید حتما این مطلب را بخوانید
ادامه مطلب
از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده
تغییر رفتار و سبک لباس پوشیدن مردها نشان می دهد که به شما علاقه مندشده اند و قصد ازدواج دارند؛ نشانه هایی که معلوم می کند یک مرد عاشق شده!
ادامه مطلب
تست حسادت به همسر به همراه نتیجه تست حسادت به همسر به همراه نتیجه
نمی توانید بگویید به همسرتان حسودی نمی کنید! اما اگر مقاومت دارید، این آزمون را انجام دهید، خیلی زود دستتان رو می‌شود و حداقل خودتان متوجه می شوید چقدر به همسرتان حسودی می کنید
ادامه مطلب
گران ترین گل آرایی در تشریفات عروسی گران ترین گل آرایی در تشریفات عروسی
بشر از دیرباز به زیبایی و تنوع علاقه فراوانی داشته است، این است که همیشه به دنبال آن بوده که جنبه هایی از آن را به زندگی خود آورده و از تنوع و دلنشینی آن لذت ببرد. همگام سازی طبیعت و وقایع مهم زندگی انسان ها نیز از همین جنبه ها قابل بررسی و ارزیابی است.
ادامه مطلب
آخرین مدل لباس عروس 2019 آخرین مدل لباس عروس 2019
لباس عروس یکی از مهم ترین مولفه های یک مراسم ازدواج است که در انتخاب آن باید دقت و سلیقه بسیاری به عمل آید.
ادامه مطلب
ویژگی های تشریفات عروسی عالی ویژگی های تشریفات عروسی عالی
ازدواج در ایران دارای رسوم و قواعدی است که برخی از آن ها منحصر ایران است .رسم و رسوم تشریفات عروسی ایران در طول تاریخ تغییر کرده است تا جایی که دیگر شکل مدرن به خود گرفته است و معنی تشریفات عروسی به طور کلی تغییر پدا کرده است
ادامه مطلب
تاریخچه مراسم عروسی در ایران تاریخچه مراسم عروسی در ایران
عروسی یا سور مراسمی سنتی یا آیینی است که طی آن آغاز یک ازدواج و زندگی مشترک یک زوج جشن گرفته می­شود. این مراسم در کشورها و فرهنگ­ها ، ادیان و مذاهب ، گروه­های قومی و حتی طبقات اجتماعی گوناگون ، به اشکال مختلفی برگزار می­گردد .
ادامه مطلب
حنا بندان و آداب این مراسم حنا بندان و آداب این مراسم
حنابندان یکی از آداب و رسوم عروسی در نزد اقوام ایرانی می باشد.
ادامه مطلب
مراسم جهاز بران و آداب آن مراسم جهاز بران و آداب آن
مراسم جهازبران از مراسم های قبل از عروسی است که ضمن آن جهاز به خانه داماد برده می شود.  جهاز اسباب و وسايلی است كه از طرف خانواده عروس تهیه و عروس آن را به خانه شوهر می برد.  خانواده عروس صورت کاملى از جهاز آماده شده تهيه مى‌کنند و در روز معيني، در خنچه‌ها چيده به خانه داماد مى‌برند.
ادامه مطلب
برگزاری و چیدمان سفره عقد برگزاری و چیدمان سفره عقد
سفره عقد یکی از سفره­های سنتی ایرانی است که در مراسم عقد و یا هنگام عروسی پهن می­شود و عروس و داماد بر سر آن مینشینند و به خطبه عقد گوش فرا می­دهند، سفره عقد در اکثر شهرهای ایران رواج دارد.
ادامه مطلب
عقد نکاح چیست و چه اهمیتی دارد عقد نکاح چیست و چه اهمیتی دارد
عقد نکاح یا پیمان زناشویی همان ازدواج و عبارت است از توافق یک زن و مرد جهت ایجاد زندگی مشترک، و قوانین خاصی بر این پیمان حکومت می­نماید.
ادامه مطلب
دوران نامزدی چه ویژگی های دارد و چه نکاتی اهمیت دارد دوران نامزدی چه ویژگی های دارد و چه نکاتی اهمیت دارد
اصولا دوران نامزدي با برگزاری جشن به میزبانی خانواده عروس آغاز میشود . در مراسم نامزدی هدایایی از سوی خانواده داماد تقدیم عروس میگردد
ادامه مطلب
مراسم شیرینی خوران و آداب آن مراسم شیرینی خوران و آداب آن
 شیرینی خورانیکی از مراسمهای سنتی فرآیند ازدواج در ایران است که پس از توافق دو خانوده  برای ازدواج انجام می‌شود و آن عبارت است از مجلسی زنانه که در آن، خانواده داماد هدایایی از جمله طاقه شال ترمه را به عروس پیشکش می کنند .
ادامه مطلب
آداب و رسوم مراسم بله بران آداب و رسوم مراسم بله بران
 مهر بران (مهربرون) یا خرج بران(خرج بری) یکی از مراسمهای سنتی فرآیند ازدواج در ایران است و آن عبارت است از مجلسی مردانه که در آن مهریه و شیربهای عروس توسط خانواده عروس و داماد تعیین می شود . گونه زنانه همین جلسه بله بران نام دارد.
ادامه مطلب
ازدواج سنتی ایرانی ازدواج سنتی ایرانی
ازدواج سنتی ایرانی فرایندی است که دارای مراحل مختلفی است . این مراحل در برخی از نقاط ایران از ابتدا اندکی تفاوت داشته و در برخی از نقاط دیگر ، به تدریج تغییراتی در آن راه یافته است 
ادامه مطلب
ازدواج در ایران ازدواج در ایران
ازدواج در ایران دارای رسوم و قواعدی است که برخی از آنها منحصر به فرهنگ اصیل ایرانی است . این رسوم در طول تاریخ به دفعات تغییر کرده اند و در میان اقوام ، ادیان ، مذاهب و حتی طبقات اجتماعی گوناگون به فراخور متفاوت هستند 
ادامه مطلب