خدمات گل آرایی حرفه ای مجالس چگونه است

از هنرهایی که در دهه های اخیر بسیار فراگیر شده است گل آرایی حرفه ای سهم بسیار زیادی داشته است؛ هنر گل آرایی که امروزه کاربردهای زیادی دارد در جشن ها و مراسم های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گل آرایی در واقع هنر استفاده از گل ها و گیاهان تزئینی برای ایجاد و خلق یک صحنه یا ترکیب و یا منظره ای زیبا و چشم نواز است. در این هنر خلاقیت و نوع طراحی است که یک کار را از مابقی کارها متفاوت و ویژه تر جلوه خواهد داد. سبک های گوناگون گل آرایی حرفه ای عبارتند از: سبک‌های شرقی، غربی، مخاط و اروپایی. در این مقاله قصد داریم در ابتدا اطلاعاتی درباره گل و گل آرایی را برای شما شرح می دهیم و در ادامه به حرفه گل آرایی و لزوم گل آرایی در مجالس می پردازیم.

گل آرایی عروسی

انواع گل از نظر ظاهری

گل ها در گل آرایی حرفه ای به سه نوع کلی تقسیم می شوند: گل های کشیده عبارتند از مریم، گلایل، شب بو، سنبل. دسته دیگر گل های مرکزی که عبارتند از: رز، ارکیده، لیلیوم، مارگریت، داوودی، کوکب و میخک و دسته سوم گل های پرکننده هستند که عبارتند از عروس، نرگس و میخک.

گل آرایی حرفه ای در مجالس عروسی

عروسی که یکی از باشکوه ترین مراسم های زندگی هر فردی به شمار می رود باید به زیباترین شکل ممکن برگزار شود. زوجین برای جشن گرفتن ازدواج خود مراسمی را تهیه و تدارک می بینند و تشریفات این مراسم را بر عهده موسسات تشریفاتی قرار می دهند. از جمله مسئولیت هایی که این موسسات بر عهده دارند گل آرایی و تزئین سالن و یا باغ عروسی و اتاق عقد و همچنین ماشین عروسی به درخواست زوجین است. گل آرایی مراسم عروسی مدل های مختلفی را شامل می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

گل آرایی عروسی

مدل های گل آرایی حرفه ای مجالس عروسی

گل آرایی همانطور که گفته شد از مهمترین بخش های مجالس عقد و عروسی به حساب می آید. این امر که از گل آرایی ورودی عروس و داماد تا گل آرایی میز کیک و میزهای شام را شامل می شود، قطعا کار ساده ای نیست که بتوان انجام آن را به عهده هر فردی گذاشت. چرا که این هنر یک هنر حرفه ای است و اگر به زیبایی سالن و مراسم خود اهمیت می دهید، انجام آن را به متخصصین هنر گل آرایی و موسسات تشریفاتی بسپارید. به طور دقیق تر گل آرایی مجالس عروسی به چند بخش زیر تقسیم می شوند.

همانطور که گفته شد گل آرایی مجالس عقد و عروسی مدل های متنوع و مجللی دارند که به زیبایی مجلس شما کمک زیادی می کنند. با انتخاب یک موسسه تشریفاتی متخصص شبی بیاد ماندنی را برای خود و مهمانان رقم بزنید.

سایر مقالات
آشنایی با خدمات مجالس
آشنایی با خدمات مجالس
خدمات مجالس سبب می شود که مراسم شما بهتر و راحت تر انجام شود. شیوه برگزاری مراسم از اهمیت ویژه ای  برخوردار است و میزبان سعی می کند رضایت مهمان ها را کسب کند
ادامه مطلب
ویژگی های تشریفات عروسی عالی
ویژگی های تشریفات عروسی عالی
ازدواج در ایران دارای رسوم و قواعدی است که برخی از آن ها منحصر ایران است .رسم و رسوم تشریفات عروسی ایران در طول تاریخ تغییر کرده است تا جایی که دیگر شکل مدرن به خود گرفته است و معنی تشریفات عروسی به طور کلی تغییر پدا کرده است
ادامه مطلب
بهترین منوهای تشریفات مجالس از چه آیتم هایی تشکیل شده است
بهترین منوهای تشریفات مجالس از چه آیتم هایی تشکیل شده است
امروزه موسسات تشریفات و خدمات مجالس  بسیاری در تهران فعالیت می کنند که تقریبا همه آنها در زمینه برگزاری مراسم نامزدی، عقد، خدمات عروسی، باغ عروسی، برگزاری میهمانی، برگزار کننده افتتاحیه موسسات، شرکت ها، تشریفات مجالس سفارتخانه ها، برگزار کننده جشن عقد، جشن نامزدی، جشن عروسی جشن سالگرد ازدواج، تشریفات جشن تولد فعالیت دارند.
ادامه مطلب
توضیحاتی درباره اجاره کردن باغ عروسی
توضیحاتی درباره اجاره کردن باغ عروسی
 قیمت اجاره باغ عروسی امروزه یکی از دغدغه های عروس و داماد ها می باشد، در این مطلب قصد داریم توضیحاتی درباره قیمت اجاره باغ عروسی بدهیم. 
ادامه مطلب