میانگین امتیاز کاربران به این پست :
 |  امتیاز 1 از  5  (از 501 رای)

راهنمای انتخاب لباس عروس 2019

1397/12/25 | تعداد نظرات :0 |
تیم صبور
|
برگزاری مراسم

طراحان لباس عروس در هر سال مدل های خاصی را مدنظر قرار داده که به روز ارائه می شوند. با مطالعه راهنمای انتخاب لباس عروس 2019 شما می توانید با خیالی آسوده لباسی به روز و جدید برای خود تهیه کرده و شبی رویایی را رقم بزنید. فراموش نکنید به یادماندنی ترین بخش جشن شما، لباس عروس است که باید لباسی زیبا، شیک و مد روز باشد.

جدیدترین مدل های لباس عروس 2019

با توجه به حرکت صنعت مد به سمت سادگی باید گفت طرح های جدید لباس عروس اغلب ساده بوده و دارای نگین یا سنگ دوزی نیستند. لباس عروس 2019 با مدل ساده از جنس حریر، گیپور، ساتن و... هستند که در عین سادگی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. برخی از این مدل ها با گیپور تزئین شده که به آن جلوه ای خاص و خیره کننده بخشیده است. از دیگر مدل های به روز لباس عروس، به کار بردن یک پاپیون بزرگ در قسمت پایین گردن یا پایین کمر است که ساده بوده و فاقد سنگ دوزی است. طراحی های ساده می توانند دنباله دار، بی دنباله، آستین دار یا بی آستین باشند که با مشاوره با موسسات تشریفات مجالس می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. این مدل ها در عین سادگی جلوه ای مدرن، رمانتیک و زیبا دارند.


طراحی های مد روز لباس عروس 2019

در مدل های مد روز لباس عروس، طراحی دکلته کمتر به چشم می خورد و اغلب مدل ها پوشیده و آستین دار هستند. در این مدل های جدید در قسمت بالاتنه یا پایین از تزیین خاصی استفاده می شود. برای مثال از گیپور، دانتل، مروارید و... برای تزئین آستین استفاده می شود تا این مدل ها جلوه خاصی داشته باشند. در برخی مدل ها نیز بندک هایی از جنس گیپور یا خود پارچه به کار رفته که بر روی شانه یا بازوی لباس عروس طرح داده می شوند.



طراحی لباس عروس 2019 به شکل خاصی محدود نشده و همه مدل ها در آن دیده می شود. مدل های دامن پفی کلاسیک همچنان در بین مدل ها بوده که با میزان پف بیشتر ظاهر شده اند. مدل های ماهی، عروسکی و دنباله دار نیز در سال 2019 ارائه شده اند. در برخی طراحی های امسال، لباس عروس های ماهی در قسمت پایین به شکل پفی یا دنباله دار است.


نکات قابل توجه در انتخاب لباس عروس 2019

برای انتخاب مدل های لباس عروس 2019 می توان به موارد زیر برای گرفتن تصمیمی مناسب توجه کرد.

محبوب ترین مدل یقه در بین لباس های امسال، طرح یقه دلبری است. برای طراحی قسمت پشت، لباس عروس پشت باز که در آن دانتل یا بندک تزیین شده در مدل ها غالب است.
رنگ سفید همچنان محبوب ترین رنگ برای لباس عروس بوده که شامل رنگ هایی هم چون سفید، سفید مرواریدی، شیری، نباتی و سفید گچی است. در کنار رنگ پر طرفدار سفید در مدل های امسال رنگ های متالیک مانند نقره ای، طلایی، رزگلد و صورتی نیز دیده می شود. این رنگ های خاص که پر زرق و برق بوده مانند رنگ سفید روشن نیستند. در بین این رنگ های متالیک که مناسب خاص پسندان است، رنگ نقره ای طرفدار بیشتری دارد. در آخر این که خیلی از طراحان در مدل های امسال خود از لباس عروس پرنسسی سیندرلا الهام گرفته و لایه هایی از پارچه یا تور آبی کم رنگ در طراحی شان به کار برده اند!



اگر به دنبال مد روز 2019 بوده و همچنین طرفدار مدل های کار شده هستید، طرح هایی که در تزیین آن ها از گیپور یا دانتل استفاده شده به شما پیشنهاد می شود. برخی مدل های مروارید دوزی شده نیز در بین لباس های امسال دیده می شود. این مروارید ها معمولاً روی لباس عروس با جنس پارچه حریر بر قسمت پشت لباس، یقه یا شنل دوخته می شوند که در هنگام ورود به باغ عروسی جذابیت زیادی ایجاد می‌ شود.
مدل های ساده اروپایی امروزه از محبوبیت بالایی بین نو عروسان برخوردار است. به طور مثال لباس یک دست سفید با ساتن آمریکایی یکی از این مدل هاست که شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسد. اما طراحی یقه دلبری و نگین دوزی های بسیار ظریف در سر شانه و خط کمر جلوه ای خیره کننده به این مدل بخشیده است.

امتیاز کاربران به این پست

به این پست امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها